loading...
پاپ موزیک
حامد مطلق بازدید : 8 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بهمن عصاربه نامطاقت ندارم

ترانه : پوریا متابین | آهنگ : ناصر زینعلی | تنظیم : فربد فروغی

همراه با پخش آنلاین 

| دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ |
Download New Music Bahman Assar Called  Taghet Nadaram

دانلود آهنگ جدید بهمن عصار طاقت ندارم

متن آهنگ جدید بهمن عصار طاقت ندارم

طاقت ندارم که تو رو تنها بذارم برام سخته یه لحظه تو رو به یادم نیارم

نامهربونی نمیتونی بدونی چقد سخته همیشه بخوای تنها بمونی

هر کاری کردم که تو رو داشته باشم سخته که با تو مثه غریه ها شم

برگرد عزیزم همه ی دنیامی عشقم هر چی که میگم تو همه حرفامی عشقم

خیلی وقته تو رو میخوام خیلی وقته دوری از من

خیلی وقته که روزای تنهایی تموم نمیشن

خیلی وقته غم باهامه خیلی وقته قهری سردی

خیلی وقته رفتیو حس میکنم بر نمیگردی

شعر آهنگ جدید بهمن عصار طاقت ندارم

عوض شدی مثله قدیما نیستی خوب میدونم تو دیگه تنها نیستی

کاش واسمون یه فرصتی بمونه درست بشه هر چی که بینمونه

درست بشه هر چی که بینمونه

خیلی وقته تو رو میخوام خیلی وقته دوری از من

خیلی وقته که روزای تنهایی تموم نمیشن

خیلی وقته غم باهامه خیلی وقته قهری سردی

خیلی وقته رفتیو حس میکنم بر نمیگردی


آهنگ با کیفیت 320
آهنگ با کیفیت 128
کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرتان پاپ موزیک در چه حد می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 79
  • بازدید کلی : 819